חשמל לבית חכם

תכנון חשמל לבית חכם. לוחות חשמל ומגוון פתרונות חשמל מתקדמים עבור בתים פרטיים עם מערכת חשמל חכם.

חשמל לבית חכםבית חכם

בית חכם הוא מערכת המופעלת באמצעות חשמל חכם אשר מעניקה לדיירים שליטה במכשירי חשמל ללא שהיה במחיצתם. כך לדוגמה הפעלה ומרחוק של דוד לחימום מים, סגירת תריסים חשמליים בעת היציאה מהבית, הפעלת מערכת אבטחה ביתית ושליטה על כל תכונותיה, שליטה על מיזוג אוויר ועוד אינספור שימושים חדישים, מדליקים וחסכניים

בית חכם עובד על מערכת המושתת על חשמל חכם ויוצר מצב שבו מכשירי החשמל הביתיים מופעלים ונשלטים ביתר קלות מכל מקום.

חשמל חכם

מערכת חשמל לבית חכם שונה במהותה ממערכת חשמל רגילה. על מנת לאפשר למערכות השונות לעבוד באופו אוטומטי ומסונכרן נדרשות תשתיות חשמל מתאימות, לוח חשמל מסיבי, חוטים וקווי תקשורת רבים, בקרים ומפסקים יעודיים.

חיישנים חכמים

הרכבת חיישני נוכחות המאפשרים הדלקה וכיבוי גופי תאורה או מיזוג אוויר בעת שהיה במרחב מסוים או היעדרות דיירי הבית. התאמה של חיישני טמפרטורה לוויסות מידות החום בחללים שונים. התקנה של חיישני אור וצל לעמעום או כיבוי טוטאלי של גופי התאורה בתוך הבית או בגינה.  

קביעת תרחישים

בעזרת התקנה של מערכת חשמל חכם ניתן לתכנת את לוח הבקרה לתרחישים במתחם הביתי, כמו הגפת תריסים וכיבוי אורות כללי בעת דריכת אזעקה ונעילה של הבית, שינוי תאורה והצללה בהתאם לתרחיש קבוע כמו צפייה בסרט ועוד. במקרים מסוימים המערכות לא רק מופעלות בתנאי יחיד מסוים, אלא גם מתקשרות ומפעילות אחת את השנייה. כך למשל ניתן לקבוע כי בעת צפייה במערכת קולנוע ביתית האורות המרכזיים בסלון ייכבו, תריס חשמלי מסוים ייסגר ומערכת המיזוג תתאים את הטמפרטורה וכיוון זרימת האוויר בהתאם למוגדר מראש.

שליטה ממכשירים

חיבור הבית למערכת חשמל חכם מעניק גם את האפשרות לשלוט במכשירי החשמל באמצעות מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים גם אם אתם לא בבית. המערכת מחוברת בקווי תקשורת וניתן למצוא כל מכשיר חשמלי המעוגן אליה ולשלוט בו.

יצירת שעון

ניתן להשתמש במערכת החשמל לבית חכם כמו בשעון שבת. אחת האפשרויות הנפוצות יותר היא תכנות גופי התאורה החיצוניים והפנימיים לפי שקיעת השמש או זריחתה.

היתרונות במערכת חשמל לבית חכם

  • מערכת חשמל חכם מאפשרת תפעול נוח ושיפור של איכות חיים

  • מערכת חשמל חכם חוסכת בהוצאות חשמל ומתייעלת בכל הקשור לחסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה

  • סנכרון מלא של המערכת לשליטה מרחוק בעזרת אמצעי תקשורת רבים

הטמעת מערכת חשמל לבית חכם

התקנה של מערכת חשמל לבית חכם דורשת מקצועיות ומומחיות גבוהה עלמנת לענות לצרכים והדרישות של הלקוח, מאחר ובכל בית דרישות ותנאים יחודיים שיש לקחת בחשבוןמערכת חשמל חכם זקוקה לתשתית חשמל גדולה ומורכבת יותר כדי לתפעל את כלל המערכות החשמליות הנמצאות במרחב הביתי. 

לייעוץ והזמנות צרו קשר >>